Pořádek dělá přátele

Přeskočit na hlavní menu


Nacházíte se: Vstupní stránkaSlužby ve Vašem městě

Hradecké služby a. s. › Harmonogram svozu odpadů od 1.1.2022

Harmonogram svozu odpadů od 1.1.2022

POZOR - plošná změna svozových dnů odpadů je odložena!

Přestože je optimalizace svozových plánů v Hradci Králové nezbytná, v současné náročné době nechceme spoluobčanům ještě více komplikovat situaci radikální změnou svozových dnů odpadů. Proto od ledna 2022 spustíme pouze dílčí změny, které se většiny občanů, kteří své popelnice připravují ke svozu, nedotknou.

V průběhu roku 2022 budeme dále pracovat na přípravě rozsáhlejších změn, s důrazem na zachování svozových dnů pro co největší počet občanů žijících v rodinných domech (a v některých bytových domech) bez změny. V rámci přípravy změn budou zapracovány připomínky představitelů vedení města, zástupců KMS (komise místních samospráv), a v neposlední řadě občanů města.

O termínu spuštění dalších změn Vás budeme informovat.

Svozové dny odpadů v rámci projektu Třídíme v Hradci (tedy od rodinných domů a bytových domů, jejichž obyvatelé připravují nádoby v určitý den ke svozu) tedy budou i v roce 2022 pro většinu obyvatel města BEZ ZMĚNY!

Jaké změny ve svozu odpadů proběhnou již od ledna 2022?

  • Rozšíření svozu papíru a plastů na veřejných stanovištích ve vybraných částech města
  • Drobná úprava svozových dnů odpadů od rodinných domů (pouze v městské části Plačice)

Harmonogram svozu odpadů od 1. 1. 2022 naleznete zde: HARMONOGRAM SVOZU ODPADŮ OD 1.1.2022

Od 1.1.2022 pro Vás na této stránce opět připravujeme přehledné automatické vyhledávání svozu odpadů dle Vámi zadané ulice.

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit telefonicky, nebo e-mailem.

e-mail: hrs@mariuspedersen.cz

Tel.: 493 646 640 / Mobil: 733 743 110Nové svozy HRS

 


Novinky

Provozovny





© 2022 Marius Pedersen a.s.

Informace o webu | Mapa stránek

Informace, jakým způsobem zpracováváme Vaše osobní údaje, naleznete zde.