
Obchodně‑administrativní Liberec
Rozšiřujeme náš obchodní tým a hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni, který/á bude klíčovou oporou obchodníků a pomůže nám zajistit hladký chod obchodních procesů. Pokud jste pečliví, komunikativní a rádi pracujete s daty i lidmi, rádi Vás přivítáme mezi nás.
Náplň práce
- Administrativní podpora obchodního týmu
- Příprava cenových nabídek a smluvních dokumentů
- Zpracování poptávek, evidence a aktualizace dat v interních systémech
- Komunikace s klienty a koordinace požadavků s interními odděleními
- Příprava podkladů pro reporting a analýzu obchodních výsledků
- Podpora při veřejných zakázkách (dle potřeby)
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe na administrativní nebo obchodní pozici výhodou
- Výborná znalost práce s PC (MS Office – zejména Excel)
- Pečlivost, samostatnost a schopnost dotahovat úkoly
- Komunikační dovednosti, příjemné vystupování
- Ochota učit se a pracovat v dynamickém prostředí
Nabízíme
- Práci, která dává smysl – podílíte se na ochraně životního prostředí
- Zázemí stabilní, renomované společnosti s dlouholetou tradicí
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Zázemí pro profesní růst a možnost vzdělávání
- 4 týdny dovolené a 1 týden studijního volna
- Příspěvek na stravování a další firemní benefity
- Místo výkonu práce Liberec
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete svůj životopis prostřednictvím odpovědi na tento inzerát.