Hero cover

Facility Management

Facility Management je souborem širokého spektra podpůrných služeb, které nejsou součástí předmětu podnikání zákazníka, ale pomáhají mu v plynulosti výroby a provozu.

Činnost, kterou pro naše klienty v rámci facility managementu vykonáváme, je tak rozsáhlá, že zde uvádíme pouze výčet hlavních služeb.

1. Údržba budov

V této oblasti nabízíme rozsah všech činností – od běžného provozu, kontroly, přes obsluhu, až po revize, údržbu a opravy budov. Stejně tak provádíme drobnou údržbu a opravy.

Údržba technologií budov (multi‑technické služby):

  • vytápění,
  • vzduchotechnika,
  • klimatizace a chlazení,
  • produkce a rozvod studené a teplé vody,
  • úprava vody, instalatérská činnost,
  • elektroinstalace (slaboproud i silnoproud), termografie,
  • vnitřní i vnější osvětlení,
  • bleskosvody,
  • záložní agregáty,
  • systém stlačeného vzduchu,
  • protipožární zabezpečení,
  • výtahy.

Drobná údržba budov:

  • drobné opravy nábytku, dveří a oken,
  • opravy a údržba spojené se sanitárním vybavením,
  • drobné stěhovací práce,
  • instalatérské práce,
  • práce spojené s topnými tělesy,
  • čištění venkovní kanalizace, případně jiných přístupných rozvodů (drobné práce),
  • práce zakázkového typu (připevnění nástěnky, poličky, přilepení koberce, zatěsnění apod.),
  • malířské práce,
  • svářecí práce.

2. Energetický management

V oblasti energetiky jsme schopni zajistit kompletní rozsah služeb:

  • energetické poradenství – obchodní,
  • energetické poradenství – právní,
  • analýzy energetických potřeb, hledání úspor, efektivnost energetického využití,
  • energetický audit,
  • energetický a technologický systém, sledování spotřeby, vyhodnocení, analýzy, apod.,
  • komplexní dodávka energetického vybavení,
  • dodávka paliva a energie (elektřina, teplo, chlad, voda, plyn, stlačený vzduch).

3. Odpadové hospodářství

4. Úklidové služby

5. Venkovní údržba

6. Ostatní specifické podpůrné služby

Systém provozní dokumentace

V rámci facility managementu jsme schopni rovněž poskytovat specifickou službu – provoz dokumentace v závislosti na činnosti a potřebách klienta.

Dokážeme jasně definovat úroveň podrobnosti při zpracování dokumentace a poté stanovit metodické postupy aktualizace této dokumentace (metodiky jednotné identifikace dokumentů, prostor a technologií, metodika aktualizace dokumentace při rekonstrukci atd.).

Softwarová podpora Facility Managementu

Umožňuje jednoduchou formu zápisu požadavku ze strany zákazníka do našeho internetového portálu klientského centra.

Spárováním každého uživatele s řešitelem dochází k okamžité reakci, přičemž termín řešení záleží na dohodě a smluvních podmínkách mezi zákazníkem a dodavatelem a stejně tak na naléhavosti problému.

Tímto dochází k jasné specifikaci požadovaných prací a zabránění ztráty informací přes klasickou telefonní komunikaci. Přihlášení k portálu je klasické (login/ heslo).

Všechny podpůrné služby zajišťujeme jak vlastními zaměstnanci (zhruba 90 %), tak smluvními partnery, kteří každoročně procházejí systémem hodnocení.