Facility Management

Facility Management je souborem širokého spektra podpůrných služeb, které nejsou součástí předmětu podnikání zákazníka, ale pomáhají mu v plynulosti výroby a provozu.
Činnost, kterou pro naše klienty v rámci facility managementu vykonáváme, je tak rozsáhlá, že zde uvádíme pouze výčet hlavních služeb.
1. Údržba budov
V této oblasti nabízíme rozsah všech činností – od běžného provozu, kontroly, přes obsluhu, až po revize, údržbu a opravy budov. Stejně tak provádíme drobnou údržbu a opravy.
Údržba technologií budov (multi-technické služby):
- vytápění,
- vzduchotechnika,
- klimatizace a chlazení,
- produkce a rozvod studené a teplé vody,
- úprava vody, instalatérská činnost,
- elektroinstalace (slaboproud i silnoproud), termografie,
- vnitřní i vnější osvětlení,
- bleskosvody,
- záložní agregáty,
- systém stlačeného vzduchu,
- protipožární zabezpečení,
- výtahy.
Drobná údržba budov:
- drobné opravy nábytku, dveří a oken,
- opravy a údržba spojené se sanitárním vybavením,
- drobné stěhovací práce,
- instalatérské práce,
- práce spojené s topnými tělesy,
- čištění venkovní kanalizace, případně jiných přístupných rozvodů (drobné práce),
- práce zakázkového typu (připevnění nástěnky, poličky, přilepení koberce, zatěsnění apod.),
- malířské práce,
- svářecí práce.
2. Energetický management
V oblasti energetiky jsme schopni zajistit kompletní rozsah služeb:
- energetické poradenství – obchodní,
- energetické poradenství – právní,
- analýzy energetických potřeb, hledání úspor, efektivnost energetického využití,
- energetický audit,
- energetický a technologický systém, sledování spotřeby, vyhodnocení, analýzy, apod.,
- komplexní dodávka energetického vybavení,
- dodávka paliva a energie (elektřina, teplo, chlad, voda, plyn, stlačený vzduch).
5. Venkovní údržba
6. Ostatní specifické podpůrné služby
Systém provozní dokumentace
V rámci facility managementu jsme schopni rovněž poskytovat specifickou službu – provoz dokumentace v závislosti na činnosti a potřebách klienta.
Dokážeme jasně definovat úroveň podrobnosti při zpracování dokumentace a poté stanovit metodické postupy aktualizace této dokumentace (metodiky jednotné identifikace dokumentů, prostor a technologií, metodika aktualizace dokumentace při rekonstrukci atd.).
Softwarová podpora Facility Managementu
Umožňuje jednoduchou formu zápisu požadavku ze strany zákazníka do našeho internetového portálu klientského centra.
Spárováním každého uživatele s řešitelem dochází k okamžité reakci, přičemž termín řešení záleží na dohodě a smluvních podmínkách mezi zákazníkem a dodavatelem a stejně tak na naléhavosti problému.
Tímto dochází k jasné specifikaci požadovaných prací a zabránění ztráty informací přes klasickou telefonní komunikaci. Přihlášení k portálu je klasické (login/ heslo).
Všechny podpůrné služby zajišťujeme jak vlastními zaměstnanci (zhruba 90 %), tak smluvními partnery, kteří každoročně procházejí systémem hodnocení.